Ekstraordinær generalforsamling 2016

Amtoft Sommerhusområde Grundejerforening

På den ordinære generalforsamling blev der med et stort flertal vedtaget at vi fremover i overvejende grad går over til digital kommunikation. Det kræver dog en ændring af vedtægterne.

Generalforsamlingens beslutning om ændring af foreningens vedtægter kræver 2/3 majoritet blandt de på generalforsamlingen fremmødte medlemmer, som dog mindst skal udgøre halvdelen af foreningens medlemmer. Der var ikke mødt halvdelen af medlemmerne op på generalforsamlingen.

Derfor indkaldes der til ekstra-ordinær generalforsamling.

Dato: lørdag den 27. august kl. 14

Sted: Livøvej 13

Dagsorden:

Pkt. 1. Vedtagelse af ændring i vedtægterne Kap 5 stk.2 for grundejerforeningen Amtoft sommerhusområdet.

Kap. 5. stk. 2 ændres til:

Generalforsamlingen indkaldes af bestyrelsen med mindst 1 måneds varsel. Indkaldelsen sker digitalt til den mailadresse, som grundejeren har meddelt bestyrelsen, og som er opført i medlemsprotokollen. Såfremt et medlem ikke kan modtage digital post, kan indkaldelsen efter skriftlig fremsat ønske herom fra medlemmet til formanden ske som brevpost.

De nuværende vedtægter er godkendt af Thisted byråd 16. februar 1988

Ændringen skal godkendes på den ekstra ordinære generalforsamling og senere godkendes af Thisted byråd.

Pkt.2. Ivar Nielsen genvalg (glemte at vælge Ivar på den ordinære generalforsamling.)

Pkt.3. evt. der kan ikke vedtages noget under evt. men alt kan diskuteres.

Mvh. Bestyrelsen